در طول سال افراد زیادی با اهداف گوناگون اقدام به اخذ ویزای شینگن و سفر به این منطقه می‌کنند. این اهداف می‌تواند شامل مواردی مانند گردش و تفریح، ملاقات با خانواده و دوستان، امور تجاری، شرکت در مسابقات ورزشی، شرکت در نمایشگاه‌ها و… باشد. در اینجا این سوال ایجاد می‌شود که آیا ویزای شینگن مجوز کار کردن در کشورهای اروپایی عضو شینگن را می دهد و این که اصلا چیزی تحت عنوان ویزای شینگن با اجازه کار وجود دارد یا خیر. با توجه به ابهاماتی که در این رابطه وجود دارد تصمیم گرفتیم تا در این موضوع را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار دهیم.

قبل از این که در رابطه با ویزای شینگن با اجازه کار صحبت کنیم بهتر است کمی با ماهیت ویزای شینگن آشنا شویم. ویزای شینگن توسط اعضای اتحادیه اروپا طراحی شده تا شهروندان و افرادی که اقامت دائم ۲۶ کشور عضو حوزه شینگن را دارند بتوانند بدون نیاز به ویزا بین یکدیگر تردد داشته باشند. اما افرادی که از سایر کشورها قصد ورود به حوزه شینگن را دارند باید نسبت به اخذ ویزای شینگن اقدام نمایند. ویزای شینگن امکان سفر در همه ۲۶ کشور عضو شینگن را برای مدت حداکثر ۹۰ روز به شخص دارنده ویزا می‌دهد.

ویزای شینگن

بگذارید از همین ابتدا آب پاکی را روی دست شما بریزیم! ویزای شینگن به معنای مجوز کار در این حوزه نبوده و اساسا چیزی تحت عنوان ویزای شینگن با اجازه کار وجود ندارد. شما می‌توانید ویزای شینگن را برای اهداف مختلف توریستی، ملاقات با خانواده ودوستان، امور درمانی و… دریافت کنید اما این ویزا به شما اجازه کار در کشورهای عضو شینگن را نمی‌دهد. همچنین با داشتن ویزای شینگن می‌توانید یک سفر کاری کوتاه‌مدت را برای انجام امور تجاری در حوزه شینگن داشته باشید اما این هم به منزله مجوز کار در اروپا نیست.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *